![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3hDmaJ1Z8w680Iqg_aAFxrGmjzzYfmeIEuowlsWEMPr_GyKl_wI19EJePVW5CXsL-JsqbmTsNrCml_TC2QS7fd4HJQCOl-VbWYvFdFC1cP249gsNVaGrxTtuXlrxhyo8_I0E0lWkPG-M/s1600/Scout_near_BakersWorld_inBa.jpg)
Az amerikai JGE fórumon végre megjelentek a válaszok a régen feltett kérdésekre. Azonban hogy ez jó ötlet volt-e, az kérdéses - ugyanis azután, hogy az eredeti játék adatait megtudtuk, sok rajongó csalódott s elhagyta a játékot. Ezután nagy csend jött, hogy megállítsák a fogyatkozást; ám ez ellenkező hatást ért el, ugyanis a nagy semmiben sok leendő játékos feladta a reményt. Most megtudhatjuk, hogy milyen lesz (a tervek szerint) a játék, azonban az már most biztos, hogy a maradék tábor nagyrésze ismét csalódni fog (velem az élen). Hogy miért? Nos, beszéljenek a feltett kérdések és a rá adott válaszok (aki nem akarja végigolvasni, az menjen a legvégére):
- wdenharder kérdése:
A JGE egy akciódús lövöldözős űr-MMO lesz, vagy lesznek benne RPG és stratégiai elemek is, mint kereskedelem és játékosok vezette gazdaság, diplomácia stb?
A JGE egy skilleken alapuló harci űr-MMO lesz RPG elemekkel. A magja az egésznek a nációk közötti harc, s a játék egésze eköré fog épülni. A játékosok katonák egy háborúban, nem pedig bámészkodók vagy civilek. A gazdaság fontos, de ne a fő téme – csupán a háborút segíti.
- swerlyjoe kérdése:
Lesz közel-Newtoni fizika, ha kikapcsoljuk a segédfúvókákat?
Továbbra is ki lehet majd kapcsolni a segédfúvókákat majd, de hogy ez menniyre befolyásolja a majd a játékélményt és az egyensúlyt, azt még nem döntöttük el.
- GoBBLeS666 kérdése:
Azzal, hogy a játékot a harcra helyezitek most, az a terv, hogy később kiegészítitek kereskedelemmel/bányászattal/stb.?
Kiegészíteni? Persze! De nem ezekbe az irányokba. Ez továbbra is egy harci-MMO marad.
- sepomat kérdése:
Mennyire lesz „mély” a gyártás és a szállítás?
Mint említettük, ez egy harci-MMO, s nem akarunk bányászat/szállítás irányába menni. Bizonyos szintű gyártás lesz, de nem tudok konkrétumokat mondani.
- JGEMerc kérdése:
Meg tudnád mondani milyen lehetőségei lesznek a guild-eknek?
A guild-ek befolyással lesznek a háborúra, de konkrétumokat nem tudok mondani.
- MagnusEx kérdése:
Sokat hallani a hatalmas űrcsatákról, de a 100v100v100 nekem kaotikusnak hangzik. Lesznek segédeszközök, amelyek áttekinthetővé teszik majd?
A cél, hogy minél áttekinthetőbb legyen a harc, olyan eszközökkel, amelyek segítik ebben a játékost.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUcfJ_hA4jQOqId598fk_Eb6ugFozd5Qd2uQ_v22PMVqaEFkL0oKzWVISubouBlOkrhMjaBrFkDSMEJlNlj0jGxAfpDtuLho8QyXJO0OPrbT0Yz9aFHpQoBxULbwPfzObQPmfcbIdKvJk/s1600/Enemies_in_Antenor_Bastion.jpg)
A fakcióknak fel kell fedezniük az űrt, vagy minden adva lesz a világtérképen?
Azért, hogy bátorítsuk a játékosokat a nagy űrcsatákra, a fő navigációs pontok adottak lesznek.
- WhiteOwl kérdése:
Mi az az esemény („event”) szektor?
Az esemény szektor egy olyan hely, ahol sokmindent csinálhatunk az űrrel, s nem mindig lesznek elérhetőek; pl. a hét bizonyos napján, vagy ha bizonyos rendszereket uralsz stb. lehet bennük PvP, PvE vagy P+EvP+E.
- Shandrakor08 kérdése:
Mi a fakciók végeső célja? Eltörölni egy másik fajt, uralni a rendszerek bizonyos %-át?
A PvP részt az idei PAX-on vitatjuk majd meg részletesebben.
- Y4vin kérdése:
A játékos félretett holmija bárhonnan elérhető lesz, vagy csak azon az állomáson ahova el van téve?
Az ilyen dolgok bármely állomásról elérhetőek lesznek.
- WheelOfGamesDotCom kérdése:
Sokan vannak itt akik a Jumpgate Classic-ban artifact-okat ill. ritka tárgyakat kerestek. Lesz itt is ilyen?
Artifactok, ahogyan azt a JGC-ből ismeritek, nem lesznek.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEirAa9gUeXMtAimIGRzAxypw03kR8FqJOcTcSZzgZ4QDut4o9hXarErfZJf1Ptf8ijl3JlK1oodEtmufvxfhdpTCcnXcJjR6H0bObizvLa-HJP6hnk0p3I9BKfQPMFm5pSMvl8s-anjSaU/s1600/Mining-Facility-In-Pit-of-Lardonis.jpg)
- swerlyjoe kérdése:
A hajód rakománya befolyással lesz a súlyára?
Nem
Namost röviden: ez nem egy folytatás, ez egy reboot (alla Star Trek XI). Akik kereskedni, bányászni, szállítani vagy gyártani akartak, azok csalódtak (mint én); mi várjunk további Black Prophecy részletekre, vagy egy X-Online-ra, esetleg maradjunk az EVE-nél. Az egész a harc körül fog folyni, csak és kizárólag lövöldözésről, és a nációk között NEM lesz kommunikáció (mint a WoW-ban…asszem ott van ilyen).
Hogy mennyire volt ez jó döntés a fejlesztőktől, azt nehéz megmondani, de pl. az EVE-ben sokáig az ún. „carebear”-eké volt a legnagyobb szövetség (carebear=játékos, aki nem PvP-zik). Ezek után találóbb a Jumpgate Devolution, mint az Evolution.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése