- Hírek: Jumpgate Evolution: trailer, háttérképek és egy új honlap
- Hírek: Star Ruler: félkész kiadás
- Hírek: A GamesCom legjobbja: Black Prophecy
- Hírek: Star Ruler az Impulse-on
- Hírek: X Superbox előrendelés!!!!!
- Hírek: X Superbox!!!!!
- Hírek: Sword of the Stars akció a GamersGate-en!
- Hírek: The Tomorrow War akció a GamersGate-en!
- Hírek: Star Ruler akció a GamersGate-en!
- Hírek: EVE Online: 274000 forintnyi PLEX pusztulása
- Hírek: Legyen a Black Prophecy a böngésződ!
- Hírek: Black Prophecy a GamesCom-on
- Hírek: Shattered Origins: Campaign Preview Trailer
- Hírek: Black Prophecy interjú
- Hírek: Black Prophecy: Crafting
- Hírek: Star Ruler
- Hírek: Infinity: The Quest For Earth Tech Demo
- Hírek: Black Prophecy: A második hullám
- Hírek: Jumpgate Evolution: "Nincs eltörölve!"
- Hírek: Ingyenes E-Book az EVE-ről
- Hírek: EVE a GamesCon-on
- Hírek: Paradox akció a GamersGate-en! Trailer
- Hírek: Jumpgate Evolution: kérdések és válaszok
- Hírek: Sword of the Stars II - "Teaser" Trailer
- Hírek: SpaceSimTweet
- Hírek: Starpoint Gemini - Játékmenet Trailer
- Hírek: EVE Online a mobilodon?
- Hírek: Aquanox és Aquanox 2 olcsón!
- Hírek: Independence War 2 a GOG-n
- Hírek: Black Prophecy: betekintő és elismerés
- Hírek: Evochron Mercenary
- Hírek: GamersGate akció
- Hírek: Holiday!
- Hírek: E3: Jumpgate Evolution - Octavius Trailer
- Hírek: E3: Black Prophecy
- Hírek: Black Prophecy E3 trailer
- Hírek: Moon DVD
- Hírek: Ismét itt!
Kereső
2010. július 20., kedd
Jumpgate Evolution: kérdések és válaszok
Az amerikai JGE fórumon végre megjelentek a válaszok a régen feltett kérdésekre. Azonban hogy ez jó ötlet volt-e, az kérdéses - ugyanis azután, hogy az eredeti játék adatait megtudtuk, sok rajongó csalódott s elhagyta a játékot. Ezután nagy csend jött, hogy megállítsák a fogyatkozást; ám ez ellenkező hatást ért el, ugyanis a nagy semmiben sok leendő játékos feladta a reményt. Most megtudhatjuk, hogy milyen lesz (a tervek szerint) a játék, azonban az már most biztos, hogy a maradék tábor nagyrésze ismét csalódni fog (velem az élen). Hogy miért? Nos, beszéljenek a feltett kérdések és a rá adott válaszok (aki nem akarja végigolvasni, az menjen a legvégére):
- wdenharder kérdése:
A JGE egy akciódús lövöldözős űr-MMO lesz, vagy lesznek benne RPG és stratégiai elemek is, mint kereskedelem és játékosok vezette gazdaság, diplomácia stb?
A JGE egy skilleken alapuló harci űr-MMO lesz RPG elemekkel. A magja az egésznek a nációk közötti harc, s a játék egésze eköré fog épülni. A játékosok katonák egy háborúban, nem pedig bámészkodók vagy civilek. A gazdaság fontos, de ne a fő téme – csupán a háborút segíti.
- swerlyjoe kérdése:
Lesz közel-Newtoni fizika, ha kikapcsoljuk a segédfúvókákat?
Továbbra is ki lehet majd kapcsolni a segédfúvókákat majd, de hogy ez menniyre befolyásolja a majd a játékélményt és az egyensúlyt, azt még nem döntöttük el.
- GoBBLeS666 kérdése:
Azzal, hogy a játékot a harcra helyezitek most, az a terv, hogy később kiegészítitek kereskedelemmel/bányászattal/stb.?
Kiegészíteni? Persze! De nem ezekbe az irányokba. Ez továbbra is egy harci-MMO marad.
- sepomat kérdése:
Mennyire lesz „mély” a gyártás és a szállítás?
Mint említettük, ez egy harci-MMO, s nem akarunk bányászat/szállítás irányába menni. Bizonyos szintű gyártás lesz, de nem tudok konkrétumokat mondani.
- JGEMerc kérdése:
Meg tudnád mondani milyen lehetőségei lesznek a guild-eknek?
A guild-ek befolyással lesznek a háborúra, de konkrétumokat nem tudok mondani.
- MagnusEx kérdése:
Sokat hallani a hatalmas űrcsatákról, de a 100v100v100 nekem kaotikusnak hangzik. Lesznek segédeszközök, amelyek áttekinthetővé teszik majd?
A cél, hogy minél áttekinthetőbb legyen a harc, olyan eszközökkel, amelyek segítik ebben a játékost.
- OriginalTibs kérdése:
A fakcióknak fel kell fedezniük az űrt, vagy minden adva lesz a világtérképen?
Azért, hogy bátorítsuk a játékosokat a nagy űrcsatákra, a fő navigációs pontok adottak lesznek.
- WhiteOwl kérdése:
Mi az az esemény („event”) szektor?
Az esemény szektor egy olyan hely, ahol sokmindent csinálhatunk az űrrel, s nem mindig lesznek elérhetőek; pl. a hét bizonyos napján, vagy ha bizonyos rendszereket uralsz stb. lehet bennük PvP, PvE vagy P+EvP+E.
- Shandrakor08 kérdése:
Mi a fakciók végeső célja? Eltörölni egy másik fajt, uralni a rendszerek bizonyos %-át?
A PvP részt az idei PAX-on vitatjuk majd meg részletesebben.
- Y4vin kérdése:
A játékos félretett holmija bárhonnan elérhető lesz, vagy csak azon az állomáson ahova el van téve?
Az ilyen dolgok bármely állomásról elérhetőek lesznek.
- WheelOfGamesDotCom kérdése:
Sokan vannak itt akik a Jumpgate Classic-ban artifact-okat ill. ritka tárgyakat kerestek. Lesz itt is ilyen?
Artifactok, ahogyan azt a JGC-ből ismeritek, nem lesznek.
- swerlyjoe kérdése:
A hajód rakománya befolyással lesz a súlyára?
Nem
Namost röviden: ez nem egy folytatás, ez egy reboot (alla Star Trek XI). Akik kereskedni, bányászni, szállítani vagy gyártani akartak, azok csalódtak (mint én); mi várjunk további Black Prophecy részletekre, vagy egy X-Online-ra, esetleg maradjunk az EVE-nél. Az egész a harc körül fog folyni, csak és kizárólag lövöldözésről, és a nációk között NEM lesz kommunikáció (mint a WoW-ban…asszem ott van ilyen).
Hogy mennyire volt ez jó döntés a fejlesztőktől, azt nehéz megmondani, de pl. az EVE-ben sokáig az ún. „carebear”-eké volt a legnagyobb szövetség (carebear=játékos, aki nem PvP-zik). Ezek után találóbb a Jumpgate Devolution, mint az Evolution.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése