- Hírek: Jumpgate Evolution: trailer, háttérképek és egy új honlap

- Hírek: Star Ruler: félkész kiadás

- Hírek: A GamesCom legjobbja: Black Prophecy

- Hírek: Star Ruler az Impulse-on

- Hírek: X Superbox előrendelés!!!!!

- Hírek: X Superbox!!!!!

- Hírek: Sword of the Stars akció a GamersGate-en!

- Hírek: The Tomorrow War akció a GamersGate-en!

- Hírek: Star Ruler akció a GamersGate-en!

- Hírek: EVE Online: 274000 forintnyi PLEX pusztulása

- Hírek: Legyen a Black Prophecy a böngésződ!

- Hírek: Black Prophecy a GamesCom-on

- Hírek: Shattered Origins: Campaign Preview Trailer

- Hírek: Black Prophecy interjú

- Hírek: Black Prophecy: Crafting

- Hírek: Star Ruler

- Hírek: Infinity: The Quest For Earth Tech Demo

- Hírek: Black Prophecy: A második hullám

- Hírek: Jumpgate Evolution: "Nincs eltörölve!"

- Hírek: Ingyenes E-Book az EVE-ről

- Hírek: EVE a GamesCon-on

- Hírek: Paradox akció a GamersGate-en! Trailer

- Hírek: Jumpgate Evolution: kérdések és válaszok

- Hírek: Sword of the Stars II - "Teaser" Trailer

- Hírek: SpaceSimTweet

- Hírek: Starpoint Gemini - Játékmenet Trailer

- Hírek: EVE Online a mobilodon?

- Hírek: Aquanox és Aquanox 2 olcsón!

- Hírek: Independence War 2 a GOG-n

- Hírek: Black Prophecy: betekintő és elismerés

- Hírek: Evochron Mercenary

- Hírek: GamersGate akció

- Hírek: Holiday!

- Hírek: E3: Jumpgate Evolution - Octavius Trailer

- Hírek: E3: Black Prophecy

- Hírek: Black Prophecy E3 trailer

- Hírek: Moon DVD

- Hírek: Ismét itt!

Kereső

2008. december 19., péntek

Bye bye PCGuru

Először tisztázzunk valamit: ez nem egy negatív reklám (az amúgy sem az én stílusom). Egy blog arra való, hogy élményeket és véleményeket írjanak le. Nos, ez az én blogom, az én véleményem és élményem.

Régebben már felhoztam néhány élményemet a drága gamer újsággal kapcsolatban. Most idézem a lényeget:
"Az online tesztembe (amit oda pár éve beküldtem) való beleturkálás (bele/átírás) az egy dolog, de ha már abba beleturkáltak, akkor a nevemet nem tudták volna megváltoztatni? Regisztráció előtt küldtem be a tesztet (én butus), s később kiderült, hogy a megadott néven már van felhasználó. Azonnal küldtem egy mailt, hogy legyenek már oly kedvesek, és írják át a nevet a regisztrált nevemre. Persze nem tették (a magyarázat, azonos email cím úgy tűnik, nem elég nekik)."
A kissé érdekes Terran Conflict tesztről a véleményem kifejtettem.

De most betelt a pohár.

Kérem alása, olvasói index. Minek? Úgyis cenzúrázva van az egész.
Valahogy nagyon érdekes, hogy nem képesek elfogadni a negatív kritikát. Van olyan játék, amely nekem egy fityinget sem ér, és kulturáltan kifejtem róla a véleményem. Most ez miért baj? Miért baj, ha én nem 96%-ot adok valamire, hanem 50-et, vagy (nem szégyellem, volt ilyen) 1%-ot? Az az én véleményem! Számomra annyit ér az a játék. Amikor AVGN lehúz egy játékot, az vicces, elfogadható, de ha én leírom, hogy "Ez a játék nekem hatalmas csalódás, egyáltalán nem erre számítottam. Fölösleges pénzkidobás volt", az már baj, mert nem egyezik a TI véleményetekkel? Én sem járok fórumról fórumra, és hallgattatom el a WoW fanokat, csak azért, mert nekem nem ér semmit az a játék, és nem egyezik a véleményünk.
Érdekes néhány játéknál az index: PGO 95%, Olvasói: 98%. Igen. És közben van pár emberke, aki nem adott rá 40%-nál többet. De ők hol vannak? Jaaa! Hogy ki se tettétek! Ránéztek, "hmm...Mass Effect, csak 43%? Biztos ki se próbálta, csak fikázza. Be se kerül" (figyelem, ez a mondat egy fikció!). Nem az oldalt szidom, nem másokat, nem kötözködöm, nem használok csúnya szavakat (egyetlen-egy warnom sincs), csupán a véleményemet fejtem ki. S nem két szóban, ahogy ti állítjátok. Idézem: "Igen, töröltem az "ez hülyeség, 1%" kommentedet...". Végigpásztázom túlterhelt szürkeállományomat.....loading.... data not found. Vajon eddig miért nem kaptam warnt? Mert ügyeltem arra, hogy mit írok, "tisztelt" PGO. Szorult belém annyi kultúra, hogy tudjam, hogyan kell viselkedni közösségi oldalakon. Van itt is pár játék, ahol küszködtem azzal, hogy "most hogy írjam le azt, hogy ez a játék egyszerűen rossz?", de leírtam.
"Olvasgasd a játéktesztek kommentjeit, és csodálkozz, hogy az értelmes kritikák kikerülnek -- a WoW például 82%-on áll, van benne bőven negatív is..." Elolvastam. Az enyém annyiban különbözik (mármint nem a WoW, hanem a többi), hogy átlag 1 mondattal hosszabban kifejtettem a véleményem. Egyáltalán nem kultúrálatlanabb, mint a többi hozzászólás.
"Remélem, annyi gerinc, tisztesség van benned,. hogy elismered a fentieket" - tagadtam én valaha is, hogy adtam egy játékra 1%-ot vagy 100%-ot? Csak azok valahogy ugyebár nem kerültek ki, míg az olyanok, amik nektek tetszenek, és egyes emberkék 100%-ot adnak rá, annyika kommenttel, hogy "Szerintem 100" (példa!!!!), érdekes módon kikerülnek.
Így kap legitimációs alapot a PGO véleménye.

Hmmm..tehát nekem nincs jogom ara, hogy a Warriors Orochi a kedvenc játékom legyen, amely nekem tökéletesen megfelel, máig játszom vele? Nincs jogom arra, hogy a Mass Effectet egy utolsó rossz játéknak (kerülöm a csúnya szavakat) tartsam, a fejlesztőit meg addig kergetném, amíg nem csak a játék árát nem fizetik vissza, hanem kárpótolnak az okozott (számomra) rossz játékélményért? Nincs jogom nem kedvelni a Blizzardot?

Tegyétek bele a szabályzatba, hogy „a PGO véleményével nem egyező vélemények ki se kerülnek”!

Én mindenesetre keresem a „profil törlése” gombot. Nagy dolog, tudom: maradnak még ott elegen. De nekem már elegem van belőle. Inkább zúzok a GS-re, ahol ugyan a közösség 0, de az adminok nem cenzúráznak. Vagy valami külföldi honlapra.

Nincsenek megjegyzések: