![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEha0OMPrKgSuP_OFx2IA3yHFbO3X33fa0GIXpDD0gNRALGeLCZ7VfPZaCJvyu4nuqlTBDiLVsKT3cd5A22EYXdU9yypnhrKX7o2MFI54JuKDiGnozOgOn_UUCM3C1N0ttZ0hvcNDFGjGc6I/s400/screenshot_09.jpg)
Az LGM (Little Green Men) már egy ideje hozzákezdett a Starpoint Gemini nevet viselő, RPG-taktikai szimulátor keveréknek, s most bőséges infókat is adtak hozzá.
A története röviden, hogy a hajótok és legénysége 20 évig sztázisban volt, s amikor felébrednek, akkor a Gemini-rendszer már nem ugyanaz, mint volt. Két nagy frakció lesz, valamint több kisebb, s mindegyik ember. A két nagy frakció az elején (törékeny) békében van, azonban a játék során egymásnak esnek, s ezt a határmenti szektorokban érzékelhetjük majd, ahol a hatalmas csatákba mi is bekapcsolódhatunk. Szektorokból lesz 50 standard, valamint számos olyan, amelyeket csak anomáliák, természetes (és instabil) féregjáratok útján lehet majd megközelíteni, s ahol rejtett kincsek és veszélyek várnak majd rátok! A kampány 31 küldetése között szabadon járkálhattok és tevékenykedhettek, felvehettek küldetéseket (melyek főleg "keresd és pusztíts", valamint "keresd és ments" típusúak lesznek), bányászhattok, lehettek kalózok - egyszóval a szokásos szabadság. Összességében a játék (mármint a kampány része) legalább 50 órányi játékidőt ígér, ami játékostól függően csak nőhet. Bolygókra ugyan nem szállhatunk le, de szinte mindennel interakcióba léphetünk - kezdve a nebuláktól a napkitöréseken át az állomásokra való landolásig. Hajónk repülés közben javítja önmagát, azonban minél több rendszert akarunk egyszerre javítani, anál lassabban készül el - vagyis fontos a prioritás! A több mint 50 hajó mindegyike egy specifikus célt szolgál, így mindenki megtalálhatja majd azt, amit akar.
Elsőre talán ennyi elég is. A játékot 2010-ben akarják piacra dobni, pontos idő majd csak a kiadóval való egyeztetés után lesz.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése