![](http://www.playerzblog.com/images/stalker_shadow_of_chernobyl1.jpg)
A sokáig halogatott játék alig egy évvel ezelőtt jött, látott, és nagy sikert zsebelhetett be. Direkt nem a győzőtt szót használtam. Miért? Hiszen nagyszerű a játék grafikája, hatalmas (30 négyzetkilométer) szabadon bejárható csernobili terület, eszmletlenül hangulatos, egyedi játékélménye van, amelynek köszönhetően sok díjat méltán bezsebelt. Akkor miért nem győzött? Nos, aki emlékszik a fejlesztők ígéreteire, az tudja: a fejlesztés utolós pillanataiban csomó mindent kivettek a játékból (használható járművek, sok szörny és anomália), s ezzel nem kis csalódást okoztak az "előrajongóknak".
Azonban mégis nagyszerű a játék, hiszen (mint mondtam) szép, jó, van hangulata, szabad, nem lineáris (teljesen), és sok befejezése van, valamint bármilyen gépen elfut (a feltűntetett gépigénynek ne hidjetek: nekem a régi vasamon [ami egy közepes szintű volt akkor] elment majdnem maxon, teljesen akadás nélkül).
Az anomáliák egészen érdekes "ellenfelek" lesznek a játék során, az időjárás állandóan változik, s hátborzongató látvány a klasszikus és ismerős posztszocialista tájón bóklászni, amit a legeldeformáltabb lények népesítenek be.
Ha van fölös 2000 HUF-od, akkor ne a buszozzál belőle, hanem gyalogolj el a boltba, és vedd meg a S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobylt.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése