- Hírek: Jumpgate Evolution: trailer, háttérképek és egy új honlap

- Hírek: Star Ruler: félkész kiadás

- Hírek: A GamesCom legjobbja: Black Prophecy

- Hírek: Star Ruler az Impulse-on

- Hírek: X Superbox előrendelés!!!!!

- Hírek: X Superbox!!!!!

- Hírek: Sword of the Stars akció a GamersGate-en!

- Hírek: The Tomorrow War akció a GamersGate-en!

- Hírek: Star Ruler akció a GamersGate-en!

- Hírek: EVE Online: 274000 forintnyi PLEX pusztulása

- Hírek: Legyen a Black Prophecy a böngésződ!

- Hírek: Black Prophecy a GamesCom-on

- Hírek: Shattered Origins: Campaign Preview Trailer

- Hírek: Black Prophecy interjú

- Hírek: Black Prophecy: Crafting

- Hírek: Star Ruler

- Hírek: Infinity: The Quest For Earth Tech Demo

- Hírek: Black Prophecy: A második hullám

- Hírek: Jumpgate Evolution: "Nincs eltörölve!"

- Hírek: Ingyenes E-Book az EVE-ről

- Hírek: EVE a GamesCon-on

- Hírek: Paradox akció a GamersGate-en! Trailer

- Hírek: Jumpgate Evolution: kérdések és válaszok

- Hírek: Sword of the Stars II - "Teaser" Trailer

- Hírek: SpaceSimTweet

- Hírek: Starpoint Gemini - Játékmenet Trailer

- Hírek: EVE Online a mobilodon?

- Hírek: Aquanox és Aquanox 2 olcsón!

- Hírek: Independence War 2 a GOG-n

- Hírek: Black Prophecy: betekintő és elismerés

- Hírek: Evochron Mercenary

- Hírek: GamersGate akció

- Hírek: Holiday!

- Hírek: E3: Jumpgate Evolution - Octavius Trailer

- Hírek: E3: Black Prophecy

- Hírek: Black Prophecy E3 trailer

- Hírek: Moon DVD

- Hírek: Ismét itt!

Kereső

2008. október 11., szombat

Bemutatkozás



Visszatértem!


Aki esetleg volt már a spacesimulators.gportal.hu oldalon, az tudhatja, miről van szó: az előbb említett oldal egyfajta űrszimulátor-adatbázis volt, ahol megpróbáltam összegyűjteni a lehető legtöbb űrszimulátort. Nyáron persze főleg hírekkel foglalkoztam (és volt pár dolog, amire büszke lehetek, pl.: a GCL 08 beszámoló), azonban gyorsan eltelt a 3 hónap.
Miután sikeresen felvételiztem az egyetemre, rádöbbentem, hogy a napi többszöri, azonnali híreket egész egyszerűen nem tudom tartani. Azonban ki akartam tartani legalább októberig. A sors viszont mást akart: szeptemberben gyakorlatilag meghalt a gépem, s odaveszett mindenem: kódok, képek, információk. Egy hétig tengődtem net nélkül, majd még egy hétig a laptopommal.
Talán hiba volt, talán nem, de nem mentem vissza az oldalra; nem tudtam volna vele mit csinálni.
Eltelt az első egyetemi hónapom, s beigazolódott, hogy egyszerűen nem lenne rá időm.
Azonban gyakran úgy éreztem, hogy hiányzik belőlem valami.
Hiányoztak a régi idők.
Ekkor "fedeztem fel" a blogot: úgy gondolom, itt azért nem kötnek engem nagyobb szabályok, "időhatárok".
Szóval, a lényeg, hogy amit a spacesimulators oldalon elkezdtem, azt itt fogom folytatni. Az első napokban(?) a régi tartalmakat fogom átmásolni, majd lassanként(!) elkezdem szerkeszteni az új tartalmat is. Azonban lesz némi változtatás: a régi százalékos értékelés lekerül, nem lesznek "azonnali", megjelenéstől számított 1-2 perces hírek (mint mondtam, az időbeosztásom sajna nem a legjobb), s mostantól nem "csak" űrszimulátorok lesznek; ne lepődjetek meg, ha néha egy kicsit más irányba fogom terelni a témát ;)

Remélem, akik anno jártak a honlapomra, azok valamilyen szinten élvezni fogják ezt a blogot.

Enjoy, és persze: "Welcome to the Universe!"

Nincsenek megjegyzések: