Úgy tűnik egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a hibrid műfajú játékok, főleg a kis fejlesztők körében; elég csupán a Parkan sorozatra, vagy anemrég megjelent (s azóta nagy csendbe burkolózó) Precursors-ra gondolni. Ezt az új vonalat viszi tovább a Firedance Games által fejlesztett vérbeli indie játék, a Salvation Prophecy.
A játékban négy frakció (Wyr, Salvation, Free Nations, Drone Unity) közül választhatunk majd, s innentől fogva sorsunk nagyban összefonódik majd frakciónkéval. Kezdetben mint egy egyszerű közkatonaként fogunk bolyongani a végtelenben, ahogy azonban fejlődünk, egyre magasabb rangot érünk el, mígnem fajunk seregének legfelsőbb hadurai nem leszünk, akik meghatározzák a seregek számát, döntenek kolóniák építéséről, világok sorsáról.
Ahogy az eddigiekből is látszik, a játék főleg a harcra összpontosít, s a kereskedelem és a craftelés szinte teljesen hiányozni fog a végső termékből. A fejlesztéseket a küldetések sikeres befejezése, előléptetések és kreditek szerzése után tudjuk beszerezni.
A bolygók és naprendszerek között szabadon mozoghatunk, s kétféle planétával találkozhatunk majd:
Battleground bolygó
Ezek a bolygók csak csatatérül fognak szolgálni. A harc a bolygón található nyersanyagokért fog folyni, amelyek köré kolóniákat is építhetünk. Legtöbbjük egy egyszerű, sivár sziklabolygó lesz (nem titkoltan azért, hogy több FPS-t tudjunk majd kisajtolni).
Idegen bolygó
Ezek a bolygók dús növényzettel, egzotikus, merész (és veszélyes) állatvilággal rendelkeznek majd. A felfedezések fő terepe lesz, amely elég nagy ahhoz, hogy kihívást jelentsen, de ne vesszen el rajta az ember.
Sajnos a bolygókon járműveket nem tudunk majd vezetni. Örömhír viszont, hogy ami a bolygón történik, az az űrből is meglátszik majd (egy óriási robbanás vájta kráter nem fog csak úgy eltűnni).
Jelenleg nagyjából ennyit tudni. Megjelenés 2010 vége felé várható.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése