- Hírek: Jumpgate Evolution: trailer, háttérképek és egy új honlap

- Hírek: Star Ruler: félkész kiadás

- Hírek: A GamesCom legjobbja: Black Prophecy

- Hírek: Star Ruler az Impulse-on

- Hírek: X Superbox előrendelés!!!!!

- Hírek: X Superbox!!!!!

- Hírek: Sword of the Stars akció a GamersGate-en!

- Hírek: The Tomorrow War akció a GamersGate-en!

- Hírek: Star Ruler akció a GamersGate-en!

- Hírek: EVE Online: 274000 forintnyi PLEX pusztulása

- Hírek: Legyen a Black Prophecy a böngésződ!

- Hírek: Black Prophecy a GamesCom-on

- Hírek: Shattered Origins: Campaign Preview Trailer

- Hírek: Black Prophecy interjú

- Hírek: Black Prophecy: Crafting

- Hírek: Star Ruler

- Hírek: Infinity: The Quest For Earth Tech Demo

- Hírek: Black Prophecy: A második hullám

- Hírek: Jumpgate Evolution: "Nincs eltörölve!"

- Hírek: Ingyenes E-Book az EVE-ről

- Hírek: EVE a GamesCon-on

- Hírek: Paradox akció a GamersGate-en! Trailer

- Hírek: Jumpgate Evolution: kérdések és válaszok

- Hírek: Sword of the Stars II - "Teaser" Trailer

- Hírek: SpaceSimTweet

- Hírek: Starpoint Gemini - Játékmenet Trailer

- Hírek: EVE Online a mobilodon?

- Hírek: Aquanox és Aquanox 2 olcsón!

- Hírek: Independence War 2 a GOG-n

- Hírek: Black Prophecy: betekintő és elismerés

- Hírek: Evochron Mercenary

- Hírek: GamersGate akció

- Hírek: Holiday!

- Hírek: E3: Jumpgate Evolution - Octavius Trailer

- Hírek: E3: Black Prophecy

- Hírek: Black Prophecy E3 trailer

- Hírek: Moon DVD

- Hírek: Ismét itt!

Kereső

2009. december 5., szombat

Jumpgate Evolution interjú

>

Ahogy azt ígértem, íme a szabadfordítású interjú, amit az mmorpg.com készített Lance Andreson-nal a Jumpgate Evolution-ról.


Q (kérdés): Mond, hogyan alakul a JGE sorsa?

A (válasz): A játék fejlesztése jól halad, de minden nap új kihívások merülnek fel. Több új tagot is bevettünk nemrég a csapatba (engem is beleértve), és mostmár teljes gőzzel tudunk dolgozni.


Q: Láttuk a Jumpgate-et néhány hónappal ezelőtt, és az egyik dolog ami nagyon érdekes volt benne az az „érdem-rendszer”; tudnál emsélni nekem a jutalmakról?

A: Biztos a kitüntetéses-rendszerre gondolsz. A JGE-ben több módja is lesz annak, hogy a játékosok jutalmat vagy kitüntetéseket kapjanak. Ez nagyban hasonlít egy achievement rendszerre, ami mind casual, mind hardcore játékosoknak ad egy látható célt. Egyben ad egy kis segítséget a játékosoknak hogy eldöntsék mit akarnak csinálni legközelebb.

Q: Mond, azzal, hogy csatlakoztál a Jumpgate csapatához, milyen tapasztalatokat vittél be.

A: Több éves tapasztalattal számos diszciplína terén úgy érzem hogy képes vagyok ilyen tehetséges programozókkal, művészekkel, fejlesztőkkel stb. együttdolgozni, mint amilyenek itt a NetDevilnél vannak. Voltam programozó, művész, rendező és producer. Vezettem több csapatot, kisebbeket és nagyobbakat, s nagyon jól éreztem magam közben. Mi egy kemény szakmában dolgozunk, és azzal, hogy dolgoztam a Dark Age of Camelot-on a kezdetektől a végéig, volt lehetőségem látni az MMO-fejlesztés nehézségeit……

Q: Mesélj pár dolgot, amit a játékosok a Bétán jeleztek vissza. Hogyan reagáltak a játékra?

A: Már a legelső, baráti-családi körben történt tesztelések óta a csapat azon dolgozik, hogy a különböző igényeket becsatornázza. Bár még nem vagyunk a Béta stádiumnál, már felkészültünk arra, hogy minél több visszajelzést dolgozzunk fel és hogy lássuk hogyan fejlődtek a dolgok. Bátorító visszajelzéseket kaptunk eddig; például nemrég teszteltük le a belső PvP redszert, s mindenki nagyon jól érezte magát. Célunk, hogy gyorsan tágítsuk a tesztelők körét, hogy minél több visszajelzést kaphassunk.

Q: Mondj három dolgot a játékból, amit te érdekesnek találsz.

A: PvP: PvP küldetések, nyílt űrcsaták és szektorok elfoglalása. Izgalmas harc barátokkal és ellenségekkel-

PvE: érdekes találkozások és küldetések amik segítenek elmesélni egy érdekfeszítő történetet mely magába foglalja a három faj közötti háborút és több szálom is kapcsol

ódik a PvP-hez.

Gyorsléptékű űrcsaták: nagy rajongója voltam a space combat játékoknak (szerk.: pl. Freespace) sokáig.

Q: A PvP-vel kapcsolatban mire számíthatnak majd a játékosok? Lesznek frakciók amiknek lehet majd dolgozni?

A: Továbbra is három náció lesz a JGE-ben, amik az űr fölötti uralomért harcolnak majd. Ez egy bevált formula, amit alkalmaztunk az eredeti Jumpgate-ben és a Dark Age of Camelot-ban is. A te feladatod lesz hogy támogasd az országod küldetések végrehajtásával, harci állomások fejlesztésével és végezetül szektorok elfoglalásával és megtartásával (csak hogy néhány kihívást említs

ek). A játék szíve mélyén egy náci vs náció háború.


Q: Mindig is nagy feladat volt a játékosoknak a mélyűr érzését nyújtani. Ti hogy közelítitek meg ezt?

A: Igen, az, és boldogan mondhatom hogy a csapat többféle módon oldotta ezt meg. Az űrnek hatalmasnak, veszélyesnek és izgalmasnak kell kinéznie. A nagy méretek és éles kontrasztok segítenek nekünk ebben. Drámai hatások, kombinálva természetes és ember alkotta dolgokkal segítettek az üresség hatását kelteni a játékban. Érzékeltetnünk kell a hatalmas méreteket, de óvatosnak kell lennünk, mivel könnyen túlléphetünk a célon és egy nagy semmi közepén találnánk magunkat.

Q: Hallottunk már néhány dolgot a hajórendszerekről és fegyverekről amiket majd a játékosok használhatnak. Mondj néhány dolgot a hajókról amiket még nem tudunk.

A: Csábító, de nagyon sok dolgon még mindig dolgozunk, és nem akarunk olyan mézesmadzagot elhúzni előttetek amik aztán nem fognak belekerülni a végleges játékba. Sokat vitáztunk a hajórendszerek fölött – jelenleg épp a különbségeket növeljük a fegyvereknél és páncélzatnál, ami szerintem elnyeri majd a játékosok tetszését.


Q: Valami, ami nem volt még említve az az új játékosok élménye. Mesélj, mivel fognak találkozni ha elkezdenek játszani?

A: Mind tudjuk mennyire fontos a játékosoknak bemutatni a játékot egy tanulságos, hatékony, de főleg szórakoztató módon. A célunk hogy megtanítsuk a játékot a lehető legészrevehetetlenebbül. Fontos, hogy a játék nyitott legyen és könnyen tudjanak hozzá csatlakozni. Az irányításnak könnyűnek kell lennie és kell kezdeti sikerélmény, majd erre építve a további komplexitást. Ez egy egyszerű megközelítés, de kulcsfontosságú. Szeretnék, ha a játékos érezné a fejlődést. Meg akarjuk tanítani amit meg kell, majd eltűnni a szórakozás útjából. Nagyon érdekel hogy a bétatesztelők hogyan fognak erre reagálni,


Q: Mi a kedvenc részed a JGE munkálataiban?

A: Nagyon tetszenek azok a fő irányvonalak amiket eddig lefektettek a játékban. Látni, ahogy ezek életre kelnek, nagyon izgalmas. A játék szépen megfelel annak, amit eddig egy űr-MMO-ban kerestem; s ez angyon könnyűvé teszi a munkámat.

Nincsenek megjegyzések: