- Hírek: Jumpgate Evolution: trailer, háttérképek és egy új honlap

- Hírek: Star Ruler: félkész kiadás

- Hírek: A GamesCom legjobbja: Black Prophecy

- Hírek: Star Ruler az Impulse-on

- Hírek: X Superbox előrendelés!!!!!

- Hírek: X Superbox!!!!!

- Hírek: Sword of the Stars akció a GamersGate-en!

- Hírek: The Tomorrow War akció a GamersGate-en!

- Hírek: Star Ruler akció a GamersGate-en!

- Hírek: EVE Online: 274000 forintnyi PLEX pusztulása

- Hírek: Legyen a Black Prophecy a böngésződ!

- Hírek: Black Prophecy a GamesCom-on

- Hírek: Shattered Origins: Campaign Preview Trailer

- Hírek: Black Prophecy interjú

- Hírek: Black Prophecy: Crafting

- Hírek: Star Ruler

- Hírek: Infinity: The Quest For Earth Tech Demo

- Hírek: Black Prophecy: A második hullám

- Hírek: Jumpgate Evolution: "Nincs eltörölve!"

- Hírek: Ingyenes E-Book az EVE-ről

- Hírek: EVE a GamesCon-on

- Hírek: Paradox akció a GamersGate-en! Trailer

- Hírek: Jumpgate Evolution: kérdések és válaszok

- Hírek: Sword of the Stars II - "Teaser" Trailer

- Hírek: SpaceSimTweet

- Hírek: Starpoint Gemini - Játékmenet Trailer

- Hírek: EVE Online a mobilodon?

- Hírek: Aquanox és Aquanox 2 olcsón!

- Hírek: Independence War 2 a GOG-n

- Hírek: Black Prophecy: betekintő és elismerés

- Hírek: Evochron Mercenary

- Hírek: GamersGate akció

- Hírek: Holiday!

- Hírek: E3: Jumpgate Evolution - Octavius Trailer

- Hírek: E3: Black Prophecy

- Hírek: Black Prophecy E3 trailer

- Hírek: Moon DVD

- Hírek: Ismét itt!

Kereső

2009. július 29., szerda

Star Assault "élmény"-beszámoló


Egy jó, ill. nagyon régóta várt játékról élménybeszámolót írni normálisnak mondható.
Azonban most nem ez a helyzet: a Star Assault olyannyira rossz, hogy nem bírom magamban tartani. Figyelem, gyenge idegzetűek ne olvassák tovább!


Mint említettem, a játékot már kipróbáltam a laptopomon. Ott néhány dolog nem működött, de ezt betudtam a billentyűzet "hibájának" (mivel pl. nincs rajt Numpad). Szóval telepítés a PC-re, ismét az érdekes telepítő fogad (screenshot a véleményezésnél majd). Kész, indítás.
Érdekesmód nincs beszéd. A karakter szája mozog, de valszeg csak furán veszi a levegőt, mert egy mukkanást nem hallatott.
Küldetés elfogadása, mehet. Semmi intro, bemutatás, semmi. Ott vagyok az Isten háta mögött egymagamban, semmi támponttal. Egyszercsak a szürkéskék háttérre szürke betűkkel írt célpontot észreveszem (ekkor már 10cm-re voltam a monitortól). Hát, irány arra. 59741520 km. Hmmmm. Ja, és a hajó nem mozdul. Nyomom a "klasszikus" gombokat, de semmi. Vissza a főmenübe (mert játék közben nem lehet megnézni az opciókat - ehhez az egészből ki kell lépned), megnézem, PGUp - PGDown. Ok, vissza, mostmár mozgok előre. Grafikát majd részletezem máskor. Próbálgatom a gombokat, s bejön a cockpit view. Screenshot nincs, mert valamiért nem csinált.... Biztos megint nem a "klasszikus" Print Screent kellene nyomnom. Lényeg, hogy semmit nem látni.
Szóval, utazok már vagy egy órája, turbóval, s még mindig 48741520 km van hátra. Hát ez így nem lesz jó. Kapcsolnám be a laptopot hogy netezzek, mikor észreveszem (ismét kaméleont megszégyenítően környezetbeolvadó színnel írva) a "destination" mellett, hogy "F1". Gondoltam, 'mit veszíthetek'? Megnyomtam, s rögtön a célállomásra kerültem..... Ezt miért nem tudták nekem korábban mondani?
Szóval, aszteroidamezőben vagyok, jönnek a "Szikrák", vagyis az ellen. Ok. Hol a célkereszt? Lelőttem 2-t a 10-ből, s közben másodpercenként felizzott a pajzsom valami miatt. Hogy rám lőttek-e vagy nekimentem az ellennek, azt nem tudom, mert egyszerűen nem lehetett látni, de a hangja szabályosabban lüktetett, mint Benny Benassi egy száma. Rosszabb a probléma akkor, amikor én lőttem: csak reménykedtem, hogy tényleg lövök, mert nem láttam s néha nem is hallottam.
A végére találtam valamit, ami talán célzás akart lenni, mert az egyik hajó körül egy piros kör jelent meg, de semmi haszna nem volt. Természetesen meghaltam.

Ezúttal csak a hosszú út miatt játszottam 5 percnél többet vele. Uninstal most nem volt, de ez egy kínkeserves élmény lesz.

Nincsenek megjegyzések: