Mint az tudjuk, a Black Prophecy egy meglehetősen akció dús MMO lesz, lézeresőkkel, hatalmas robbanásokkal és valódi(! vagyis nem olyan, mint az EVE-ben) ütközésekkel. S ezt a küldetéseknek is éreztetniük kell. Így nem a hagyományos „gyűjts össze 15 aszteroidát” típusú küldetések lesznek, hanem dinamikus, váratlan eseményekkel teliek, melyek kis történeteket mesélnek majd el.
Alapvetően három típusú küldetés lesz:
- az egyik a „dinamikus küldetés”, melyeket az állomások termináljain fogunk megtalálni, s tovább bonthatóak PvE-re, PvP-re, valamint klánoknak nyersanyaggyűjtésre.
- Második típus az ún. „meló”, melyeket NPC karakterek ajánlanak fel. Ezek lehetnek ismert helyeken, míg másokat fel kell először fedezni.
- Végül vannak a sztori-küldetések; ezek sokban hasonlítanak egy single-player játékban találhatókhoz, s lesznek benne cutscene-k, melyek átvezetnek minket a fejezetek között.
A dinamikus küldetéseknél lesznek esetek, amikor megjelenik a küldetés a térképen, máskor meg kell találni a helyet, ahol tevékenykednünk kell. A melóknál rögtön az adott helyre ugrunk, vagy megjelenik egy új szektor, mely csak neked, a csapattársaknak és (amennyiben PvP-ről van szó) ellenségeidnek lesz elérhető. Nem lesz olyan, hogy „11 percig utazgass az üres űrben”.
A küldetések dinamikusan készülnek, így meglehet, hogy te és a barátod ugyanolyan küldetést csináltok, ám míg te a Triamon bolygó jégmezőinél vagy, addig a barátod a Claves láva-aszteroidáinál.
A sztori-küldetéseket egy emberre tervezték, nem csapatokra. A Melókat egyedül is végig lehet vinni, de ez nem zárja ki a „baráti segítséget”. A dinamikus küldetések között lehet válogatni, hogy egyedül vagy közösen kívánod-e végigvinni. Lesznek pl. olyanok, hogy az időlimit miatt csapatodnak két részre kell válni, hogy hamar befejezzétek a feladatot – ezt érthetően egy ember nem tudná megcsinálni.
Kiküszöbölik az olyant, hogy egy lvl 60-as karakterekből álló csapat leverjen egy kisebb szintűt PvP küldetésben. Ahhoz, hogy egyáltalán elindulhasson a misszió, viszonylagos egyenlőségnek kell lennie. Pl. egy Tyi csapatban van egy 24-es, 19-es és 10-es szintű játékos, s ők kettő lvl 30-as Terrán ellen küzdenek.
A harc azonban nem az egyetlen dolog ami a játékban lesz – meghintik egy kis építéssel, kereskedelemmel, hogy az olyan viszonylag békés játékosok igényeit is kielégítsék, mint amilyen én is vagyok :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése