Falko Böcker-rel készített interjút a massively.com, tentonhammer.com és az mmorpg.com. Ezek alapján a következőket tudhatjuk meg:
- A free2play alatt egy olyan rendszert kell elképzelnünk, ahol ugyan lehet venni boostereket és hasonlókat, amik meggyorsíthatják a fejlődésünket, de mind a fejlesztő, mind a kiadó célja, hogy semmi olyan ne legyen a játékban, amit ingyen ne lehetne elérni.
- Bár most az avatar-készítés csak arra szolgál, hogy chatelés közben ne vesszünk el, a fejlesztők később szeretnék ha a játékos elhagyhatná a hajóját az állomásokon.
- A hajó részlegeit külön-külön be lehet célozni – így nem az egész hajót pusztítod, hanem csak egy bizonyos alrendszert. Ha pl. kilövöd az ellenfél fegyverzetét, attól még tud menekülni, de nem képes visszatámadni.
- Miközben repülsz, növekszik az in-game adrenalin-szinted (és a való életben is biztosan növekedni fog :) ). Ennek az adrenalinnak a felhasználásával különleges mozdulatokat hajthatsz végre.
- Az achievement-rendszer fogja nyomon követni teljesítményed.
- Az EVE-vel ellentétben ne számíts bonyolult gazdaságra vagy craft-elésre. Benne lesznek a játékban, de nem ez fogja alkotni a gerincét.
- Egy bizonyos szint után megépítheted a saját űrállomásod. Ezt gondozni kell, nyersanyagokkal ellátni stb., amiket az NPC bányászkolóniák elfoglalásával lehet biztosítani. A rajta kereskedő játékosok útján adóbevételre is szert tehettek.
- Hetente egyszer az ellenfeleid megtámadhatják a bányászkolóniádat és megpróbálhatják elnyerni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése