Amikor megtudtuk, hogy a Black Prophecy free2play lesz, a legtöbb űr-MMO rajongó rögtön feltette a kérdést: „Hát a Jumpgate Evolution-nal mi lesz?” Bizony, hiszen a NetDevil által jegyzett akciódús(nak ígérkező) játék már jóideje készül, s csúszott is nemcsak a megjelenés, de a zárt béta is. Ezt tetézte a több mint egy éve tartó „hírzárlat”, mely nem járt túl jó eredményekkel; akinek eddig tetszett a játék, az a nagy csend hatására lassan elpártolt.
Ennek a csendnek vetett véget Scorch a fórumokon, aki egy hozzászólásban a panem et circenses logikáját használva igyekezett csillapítani a kedélyeket néhány apró információval.
Ezek szerint a játék él, csak még hegesztenek rajta – hogy mi okból, azt mi nem tudjuk, hiszen a 2009-es E3-on a tesztelők egy 99%-ban kész és nagyszerű játékról számoltak be.
Szóval, amit tudni lehet:
- a „Battlespace”-t visszaviszik a szimulátoros gyökerekhez a klasszikus helyett, s a gyakorlás helye lesz, nem pedig az előrelépésé – mely utóbbi átkerült a valódi űrhöz.
- a küldetéseket teljesen átnézték, s immáron sokkal érdekesebb és változatosabb lett, mint eddig.
- a frakciókat jobban elkülönítették; a sztori elmeséli fajod történetét és hogy miért is vagytok háborúban. A hangulat sötétebb lett és sokkal szürkébbnek mondható, ellenben a hagyományos fekete-fehér/jó-rosszhoz képest.
- PvP. Új térképek, új játékmód, új fejlődési módok, játékos által épített harci bázisok, szektorfoglalás stb.
- A mesterséges intelligenciát továbbfejlesztették, hogy jobban alkalmazkodjon a különböző nehézségekhez (eddig csak a „könnyű” működött).
És persze az ígéret, hogy amint biztos talpakon álló hírük lesz, azt megosztják velünk – ahogy én is veletek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése